23 czerwca 2015

Flavour of vanilla

Zdziadziałam. Stoję w miejscu, z którego nie potrafię się ruszyć. Nie umiem dogadać się z większością znajomych i wolę spędzać czas z rodzicami niż z nimi. Mam wrażenie, że tylko oni mnie teraz rozumieją. Napisałam nawet dłuższy post na podobny temat, ale zalega on w roboczych jak 50 innych. Zobaczę, czy nadejdzie odpowiedni moment na jego publikację. Nie wiem czy potrafię w ogóle jeszcze pisać na błahe tematy jak kiedyś. Z jednej strony chciałabym powrócić do prowadzenia bloga typowo lifestylowego jak wcześniej, z drugiej wstydzę się większość (jak nie wszystkich) postów sprzed lat. Nie mam jednak serca ich usuwać. Tym o to sposobem jestem w martwym punkcie. Zobaczę jeszcze, czy będę miała chęci i czy będę miała w ogóle o czym pisać, bo póki co moje najdłuższe wakacje w życiu zapowiadają się nie za ciekawie.
Jak na razie byłam na kilka dni nad jeziorem ze znajomymi, ścięłam włosy (zrobiłam grzywkę, z której początkowo byłam bardzo niezadowolona, ale po czasie do niej przywykłam), odwiedziłam dentystę, spotkałam się z tymi, których nie widziałam od dawna i zarejestrowałam się już na studia. Boję się 30-ego czerwca. Pocieszam się, że wyników matur ustnych bałam się równie mocno, a okazało się, że poszło mi bardzo dobrze. Oby tak było i tym razem. Poza tym pozdrawiam wszystkich, którym zaczynają się wkrótce wakacje! Jeśli nie macie pomysłu jak je spędzić odsyłam do posta: 100 rzeczy, które można robić w wakacje. Buziaki!

49 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W grzywce ci super :) Nie denerwuj sie wynikami, powodzenia!

    xfashionbyus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w grzywce. :)

    Zapraszam do mnie, postanowiłam zacząć od nowa. Może tak obserwacja? O ile spodoba Ci się u mnie i zechcesz zostać na dłużej. ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzywka to zło, ja swoją muszę codziennie z rana myć, aby jakoś wyglądała ;_;.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Twoje wakacje nie były takie jak się zapowiadają;D Powodzenia:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne zdjęcia - mega klimatyczne. A w grzywce wyglądasz pięknie ;)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, super się go przegląda a zdjęcia bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w grzywce, więc nie ma co żałować ;) Też średnio się dogaduję ze znajomymi, ale dla mnie to żadna nowość. Życzę dobrych wyników!
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chłopak robił za statyw :D zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w takiej fryzurze :) na pewno wyniki będą dobre!
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie Sheinside
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w takiej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami po prostu trzeba zmienić towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie ci w nowych wlosach <3

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samo jak Ty. Tyle, że ode mnie odwrócili się 'przyjaciele'. Spędzam jak na razie czas z rodziną i teraz zauważyłam, że to właśnie Oni są najważniejsi, że nigdy mnie nie zostawią. Na Twoim miejscu odpoczęłabym trochę od znajomych, może potrzebujesz zmiany towarzystwa? Nie rezygnuj z blogowania, jeśli daje Ci ono radość - nie warto! Poza tym, masz talent do pisania :)
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle to trochę sformułowałam, ale nie chodziło mi, że kłócę się ze znajomymi. Mam wspaniałych, dobrych przyjaciół i wielu znajomych, na których zawsze mogę liczyć. To nie z nimi jest problem tylko ze mną. Chyba dojrzałam i po prostu zauważyłam, że nie mam koło siebie osoby z mojej bajki, czyli takiej o podobnym światopoglądzie, guście muzycznym i książkowym, zamiłowaniu do kultury i filmu. Po prostu nie mam z kim porozmawiać na interesujące mnie tematy. Niektórzy próbują takich zgrywać, ale oczywiście z marnym skutkiem. Pewne rzeczy wynosi się z domu i nie da się ich wyuczyć. Może nie tyle potrzebuję zmiany towarzystwa, co potrzebuję nowego przyjaciela z mojej bajki. :)

      Usuń
  15. lovely :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy ma gorszy czas, ale trzeba znaleźć sobie cel do którego się dąży i starać się go osiągnąć. Trzymam kciuki za Ciebie i aby Ci przyszło mnóstwo motywacji. :*

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ma gorszy czas, ale trzeba znaleźć sobie cel do którego się dąży i starać się go osiągnąć. Trzymam kciuki za Ciebie i aby Ci przyszło mnóstwo motywacji. :*

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam cię moja rówieśniczko ! Powiem ci,że duzo nas łączy w obecnej chwili! Ja także teraz wolę siedzieć w domu lub wyjść gdzieś z rodzicami niż ze znajomymi,dodatkowo przez te wolne się rozleniwiłam i teraz nie chce mi się nawet wyjść na dwór. Ja także boje się 30-go, ale nie martw się na pewno napisałyśmy swietnie :) A co do nowej fryzury,pasuje ci doskonale! :)
    http://kajusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne krótsze włoski :)
    obs za obs ? zacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego właśnie szukałam ostatnio… Bloga pisanego przez kogoś prawdziwego, nie takiego plastikowego lifestylowego… czegoś. Obserwuję i zagłębiam się w resztę postów. Tak w ogóle to ślicznie Ci z tą grzywką.

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie Ci w tej grzywce :) ogólnie fajne zdjęcia przez tą jakość dostały dodatkowego ducha, a ostatnie naprawdę dobre :)
    greetings,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam sentyment do swoich pierwszych postów. Mam nadzieję, że zdecydujesz się na blog tupu lifestyle.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :)
    Obserwuje
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobienie grzywki to jedna z najbardziej odważnych "fryzjerskich" decyzji :) dobrze, ze przywyklas, ladnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też wczoraj byłam u fryzjera, lecz nie mogę przywyknąć do ''nowej mnie'' :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! :)
    Bardzo ładnie ci w nowej fryzurze!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wygladasz w grzywce!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, so great photos!
    love that!
    What do you thing about follow each other?
    Follow me, i will follow you back :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  31. so nice :) kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje wakacje też takie sobie. Póki co szukam jakichś zajęć i czekam na wyniki egzaminów.
    Też się bałam o ustne matury. Ale okazało się, że nie było powodu również w moim przypadku. :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Korzystaj z wakacji i uszy do góry. Przyjdzie więcej słońca a z nim uśmiech! :)

    izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. też jestem w jakiś takim dziwnym momencie życia teraz.. jakaś taka blokada twórcza i w ogóle wszystko nie tak. Dobrze że wakacje życia.. jeszcze się nie kończą . dobrze wiedzieć że nie tylko ja tak strasznie boje się 30 czerwca :)
    Pozdrawiam :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze, musi być! :)

      Usuń
    2. Na pewno wszystko zdałaś. Świetne zdjęcia. Ładnie ci tak.
      U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

      http://odbicie-lustra.blogspot.com/

      Usuń
  35. Mam jednak nadzieję, że te wakacje będą dla Ciebie udane :) bardzo ładnie Ci w prostej grzywce! Trzymam kciuki też za to, aby Ci matura poszła równie dobrze jak ustna. śliczne zdjęcia!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Czym były robione zdjęcia?
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz w nowych włosach. A na studia na pewno się dostaniesz :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Też czasem mam takie dni...
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeju śliczna sceneria, piękne kolory! *_*
    zaobserowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczną masz fryzurę:) myślę dłuższy czas o zrobieniu grzywki, ale boję się, że potem będę żałować...

    OdpowiedzUsuń
  41. Po burzy zawsze wychodzi słońce, będzie dobrze :D Korzystaj z życia :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam twój blog choć jestem tu pierwszy raz (chyba) ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. lubię takie bluzeczki, krój jest rewelacyjny i świetnie wygląda :) ponad to piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  44. szkoda, że moje wakacje w tym roku trwały tylko dwa tygodnie :( a teraz już tylko praca i kolejny urlop za jakieś pół roku

    OdpowiedzUsuń