25 czerwca 2015

Fear is for suckers

Osobowość człowieka kształtuje się podobno do piątego roku życia. Wciąż wierzę, że nie znaczy to, że nie można jej podrasować. Jestem świadoma co muszę w sobie poprawić, bo znam swoje wady. Wiem, że wybucham za szybko, że jestem perfekcjonistką do przesady, że często czepiam się o głupoty, że nie jestem asertywna. Najbardziej nie lubię w sobie przesadnej empatii. Tak, wiem, że to cecha, przeważnie zaliczana do dobrych, ale uwierzcie, że potrafi zniszczyć życie. Każda łamiąca serce historia buduje w mojej głowie kolejną zakładkę pod nazwą "powód do zamartwiania się". Takie głupie, obsesyjne rozumowanie: "skoro komuś się to stało, módl się, żeby nie przydarzyło się tobie". Myślę o rzeczach, które przeciętnemu człowiekowi nie przyjdą do głowy. Nigdy nie byłam w stanie cieszyć się dostatecznie z tego co mam, bo cały czas manipulowało mną uczucie ewentualnej straty. Mimo, że powodów do zmartwień mam już niewiele tworzę sobie nowe bezsensowne i absurdalne. Czasami zastanawiam się, czy zaliczać to do cech osobowości, do fobii, czy można to już podpiąć pod chorobę psychiczną. Haha 
Kiedy zauważyłam jak moje obawy wyciskają ze mnie cały dotychczasowy optymizm i energię, postanowiłam walczyć. Zdałam sobie sprawę z tego, że strach przed tym, że moim życiem znowu zachwieje jakaś niespodziewana sytuacja spowoduje, że nigdy nie będę w stanie być szczęśliwa. Przecież mam tyle powodów do radości, mogę zazdrościć sama sobie. Mam nadzieję, że blog mi w tym pomoże i że również w niego wprowadzę trochę mojego dobrego nastawienia i energię jaką niedawno uzyskałam.

Jednym ze sposobów na jej czerpanie i poprawę humoru był np. wczorajszy dzień. Okazuje się, że moja kondycja jest jeszcze gorsza niż myślałam i początkowo musiałam się trochę namęczyć, żeby wdrapać się na najwyższą rampę. Zapowiadało się na deszcz, więc zrezygnowałam tego dnia z białych butów i wyciągnęłam stare conversy, w których czarny materiał stał się brązowy, a biała guma zrobiła się żółta. Mimo to, są to buty niezniszczalne i podtrzymuję moje zdanie, że podniszczone wyglądają lepiej niż te dopiero kupione.
Muszę wykorzystać te wakacje i postarać się, aby takich dni było więcej. Wy też bądźcie szczęśliwi i nie pozwólcie, aby strach Was paraliżował!

54 komentarze:

  1. A cóż to za cudowny fotograf uchwycił piękno takiej nimfy ? Fenomenalne, pewnie ustawiają się kolejki na sesje ! A tak poza tym to głowa do góry Kudra, to mają być najlepsze wakacje, najdłuższe wakacje, Nasze wakacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był tani, przyznaję. ;/ Kosztował mnie wypożyczenie parasola na dobę, ale i tak będę polecać wszystkim modelkom!
      +KOCHAM! ♥

      Usuń
  2. ale cudowne włosy!
    +obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia, wyglądasz fenomenlanie! Moja kondycja też nie jest w najlepszym stanie :/ świetna koszula!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre słowa, mam niestety tę samą przypadłość, ale tak jak Ty staram się to zmienić :)
    Świetna stylizacja! masz racje, czym starsze conversy tym lepiej się je nosi. Mogę wiedzieć skąd masz tą kurtkę/katanę? od dłuższego czasu takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koszula (prawdopodobnie męska) upolowana ostatnio w lumpie :)

      Usuń
  5. Trzeba uczyć się patrzeć optymistycznie na życie, przyjemny blog. Pozdrawiam! :)
    www.refleksjologia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. haha po Twoim komentarzy myślałam że też jesteś w Anglii i przeszukasz carboot :p
    Zaczynam Cie obserwować! Masz mega styl. uwielbiam styl 'Skejciary'. Wszystkie zdjęcia bardzo mi sie podobają! Nie wiem jak Ty to robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do skejciary mi bardzo daleko. Na co dzień zazwyczaj czarny od stóp do głów.;d Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz
    poklikasz u mnie w ostatnim ?
    moze wspolna obs ?żacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piona! Jedziemy na tym samym wózku. Też się zastanawiam czy to fobia, czy może jakaś cecha charakteru. Jedno jest pewne - potrafi naprawdę mocno zdenerwować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves.

    http://www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves.

    http://www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóz, też cierpię na przesadną empatię. Tylko, że u mnie to jest tak, że staram się każdemu pomóc. Tak to jest dobre, ale nie wtedy kiedy zapominamy o sobie, a mi się to często zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra melancholia, a już na pewno empatia nie są złymi cechami. Grunt to mieć wszystkiego po trochu :* :) be happy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Conversy- lepsze zniszczone niż nowe :D
    Cudowne zdjęcia ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mądrze napisane,że boję się zepsuc ten post jakimś dennym komentarzem :D Ja też często za dużo pomagaam i potem to nie za dobrze wychodzi ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś było u mnie bardzo duzo empatii, ale od kiedy życie zaczęło kopać w dupę to wiele się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz! czasem poddaję się strachowi, ale zwykle staram się z nim walczyć :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny masz styl i fajnie piszesz :) trenuj to kondycja będzie lepsza! ;)
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  19. very good post ! )
    You want to follow each other ? let me know and I 'll take you )
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie denerwujące jest takie zamartwianie się na zapas, jednak trudno się tego oduczyć. Ludzie już chyba tak mają haha.

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne zdjecia!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również uważam, że nie warto myśleć o tym co może się stać, a kupić się na teraźniejszości :)
    Świetne zdjęcia, sam mam Conversy i również uważam, że są świetne :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! :)
    Piękna stylizacja! :D
    Miłych i udanych wakacji życzę :*
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sama conversów nie mam, ale dobrze wiem, że są najlepsze :D
    miałam okres w życiu, że nie potrafiłam się cieszyć żadną chwilą, gdyż żyłam faktem, że za chwilę ona się skończy. teraz radzę sobie bardzo dobrze, nie myślę ani o tym, co było, ani o tym, co będzie- żyję chwilą, a nie zmartwieniami :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju jesteś strasznie fotogeniczna :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne zdjęcia i cudowna stylizacja, petarda! :)

    foxyladyme.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie martw się nie jesteś jedyna w tej empatii ! Gdy widzę ile jest nieszczęścia na tym świecie, to mi aż serce pęka i nie przestaje o tym myśleć.... Najgorsze jest świadomość jak siedzi przed tym ekranem, widzisz to, ale nie możesz nic zrobić ...:(
    Świat staje się coraz gorszy.....
    Ale głowa do góry, trzeba korzystać z lata :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta koszula! ;)

    roxannee-blog.blogspot.com

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś inteligenta i bardzo piękna !! <3

    nowa notka u nas, wpadnij ----> www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy może wypracować swój charakter niezależnie od wieku. Cały czas się zmieniamy pod wpływem otoczenia i innych ludzi. A kurtka jest świetna, uwielbiam tego typu oversize'owe rzeczy w stylizacji :)
    www.24thseptember.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę dużo siły do walki i jeszcze więcej optymizmu! I udanych wakacji :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Heh jak zobaczyłam twoje zdjęcie to myślałam że masz z 14/15 lat, dopóki nie przeczytałam opisu tak myślałam :p
    Śliczne zdjęcia!
    obserwuję + zapraszam do mnie → vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są nieziemskie *.* Życzę udanych wakacji i ogrom optymizmu do przezwyciężania problemów. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. kliamtyczne zdjęcia!


    zapraszam do nas: www.blvckvvhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna stylówka ! Zapraszamy do obserwowania ,gdybyś poklikała w kliki byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę dużo optymizmu! :)
    Ja nie mam problemów ze strachem ( na szczęście :D ), jednak mam parę innych wad, z którymi staram się walczyć. I nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że osobowość kształtuje się do 5 roku życia. Uważam, że przede wszystkim to my mamy największy wpływ na naszą osobowość i możemy ją dowolnie kształtować przez całe życie. Jestem wyznawczynią zasady "Wszystko jest możliwe" :D

    http://work-on-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzeba myśleć optymistycznie!Nie ma co się zamartwiać na zapas bo na prawdę można ogłupieć :)
    Wiem co mówię :D Spokojnie bez nerwów podchodzić do trudnych spraw,a problem na pewno wtedy rozwiąże się o wiele łatwiej. A co do wad-ma je każdy, ja nad swoimi pracuję,a z tego co widzę mam prawie takie same jak ty.:))
    Pozdrawiam :)
    http://kajusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czułam, że czytam o sobie... Moja osobowość jest dokładnie taka sama i dokładnie tak samo - zamierzam walczyć!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że te wakacje będą najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam nadzieję, że poradzisz sobie ze swoim strachem ;) śliczne zdjęcia tak wgl ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! :)
    Za kliknięcia we wszystko i podanie cen daję dwa komentarze. Zapraszam również do konkursu :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjecia mega !*_*
    zapraszam ;) http://dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale jesteś śliczna! A zdjęcia mają mega klimat!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! Jesteś śliczna *.*
    Zapraszam do mnie ;)
    http://zuzollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń