25 grudnia 2014

Święta bez Kevina, czyli moja toplista świątecznych filmów.

Dla jednych Kevin sam w domu jest obowiązkowym elementem każdych Świąt Bożego Narodzenia, innych przyprawia o mdłości. Dzisiaj pokażę Wam kilka moich propozycji świątecznych filmów, które pomimo, że widziałam już nieraz umilają mi czas i wprowadzają w jeszcze bardziej świąteczny nastrój. 

1. W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju (1989) - mój absolutny numer jeden. Odkąd pamiętam zawsze towarzyszy ubieraniu choinki w moim domu.


2. Charlie i fabryka czekolady (2005) - jak byłam mała tata czytał mi powieści Roalda Dahla. Nic dziwnego, że lubię ich ekranizacje. Charlie i fabryka czekolady to najlepsza z nich, zaraz obok Matyldy. Do tego cudowne zdjęcia śnieżnej zimy sprawiają, że idealnie nadaje się na świąteczny wieczór.


3. To właśnie miłość (2003) - film przedstawia wiele historii, które łączą się ze sobą pod koniec. Jest jednocześnie wzruszający i zabawny. Każdy znajdzie sobie swój ulubiony wątek. (Mój to historia z Colinem Firth'em).

4. Dziennik Bridget Jones (2001) - lubię filmy o kobietach, które częściej spotykają się z kompromitacją i żenującymi sytuacjami niż ja. 


5. Family Man (2000) - ciekawa, pouczająca historia z serii 'co by było gdyby'. Dobrze się przy niej robi pierniki.


6. Ja Cię kocham, a Ty śpisz (1995) - po prostu uwielbiam Sandrę Bullock, a to zobowiązuje do lubienia klasycznego filmu z Sandrą w roli głównej.

Oto kilka moich ulubionych świątecznych filmów. Pamiętajcie tylko, że filmy to jedynie dodatek. Korzystajcie z wolnego czasu i nie spędzajcie go całego przed telewizorem.
Jakie są Wasze ulubione filmy na święta? 
ask                    instagram              facebook: obserwuj polub

4 komentarze:

  1. Ja lubię Kevina i mogłabym go oglądać w każde święta, jednak moja mama jest z tych, co na ten fiml już nie mogą patrzeć :D


    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL♥ - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Charlie i fabryka czekolady uwielbiam! :3 Moim ulubionym filmem jest komedia 4 Gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wszystkie te filmy <3
    Zapraszam :
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wyobrażam sb świat bęz kevina o i Charlie i fabryka czekolady oglądałam,czytałam super ! :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń