26 sierpnia 2014

Vagabond

Od prawie roku czyhałam na jedne buty, ale gdy już byłam w stu procentach na nie zdecydowana nie były dostępne. Czekałam długi czas aż ponownie zagościły w magazynie zalando i właśnie dzisiaj kurier obudził mnie telefonem, że niedługo będzie z paczką.



Wydają się być wygodne. Mam nadzieję, że przetrwają więcej niż jeden sezon. :)
__________________________________________________________________________
Dzisiejszy dzień to bardzo zły dzień. Oby Wasz wtorek był lepszy!

ask                    instagram                 facebook: obserwuj polub

6 komentarzy:

  1. są prześliczne, zakochałam si jak tylko je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty. Na pewno się przydadzą na tą pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty! Szczególnie to "człapania" po Zielonej :)
    Sama nie chodzę w wysokich butach, ale gdybym miała zacząć, zdecydowanie szukałabym w takich fasonach :)!

    OdpowiedzUsuń