28 czerwca 2014

WAKACJE czas zacząć!

Zakończenie roku było już wczoraj, ale z powodu organizacji bardzo grzecznej, minidomóweczki nie miałam czasu, żeby tu coś napisać. Na szczęście obyło się bez szkód, wściekłych sąsiadów, czy wzywania policji. Naprawdę było miło i spokojnie, a moje wszelkie obawy jak zwykle okazały się być niepotrzebne i niesłuszne.
Dzień wcześniej byłam na grillu na działce z okazji urodzin koleżanki, a dzisiaj pojadę na chwilę na ognisko do Drzonkowa. Jak widać wakacje rozpoczynam bez nudy. To dobry znak. Mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze lepsze od poprzednich. Chociaż nie wiem czy to możliwe, biorąc pod uwagę jakie były te zeszłoroczne.
Później może dodam więcej zdjęć, a teraz lecę się szykować na ognicho. Trzymajcie się. A tych, którzy nie mają planów na wakacje zachęcam do odwiedzenia nieśmiertelnej listy, która może im pomóc klik.
ask                    instagram                 facebook: obserwuj polub

3 komentarze:

  1. To miłych wakacji życzę :D Ja spędzę je z moją ukochaną rzeczą - laptopem :D
    Kto Temusowi zabroni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dwa zdjęcia pełne energii. Ja chętnie bym się na taką mini domówkę wybrała :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. imprezowo widzę :) w końcu mam wolne, więc korzystać trzeba
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń