24 maja 2014

Strach się bać

Nie rozumiem egzaltacji ludzi tym upałem. Ok, przyznaję, że dobrze, że jest już ciepło, ale to jest pogoda na plażę, a nie do siedzenia w szkole. Przez nią tęsknię za wakacjami jeszcze bardziej. Aż serce pęka jak pomyślę, że jeszcze ponad miesiąc do tego:
tego
i tego ...


Na szczęście wczoraj skończyliśmy trochę wcześniej niż zwykle i stwierdziliśmy, że szkoda tego nie wykorzystać.
Dodatkowo są jeszcze weekendy, w które można się wyspać i piątkowe wieczory, kiedy można gdzieś wyjść. Wczoraj na przykład spontanicznie wybrałyśmy się z dziewczynami do Stocka. Stwierdziłam, że to jeden z moich ulubionych barów. Kinia wygrała nawet piłeczkę (tak wiem, ja też jej zazdroszczę).
Wszystko pięknie, ładnie, szkoda tylko, że akurat jak wracałam do domu to zaczęło lać i rozpętała się burza. Na szczęście choć przemoczona do suchej nitki, jakoś dotarłam do domu.
Tymczasem wracam do sprzątania domu, a potem do nauki na małe matury. Egzaminy już od poniedziałku. Strach się bać.
ask                    instagram                 facebook: obserwuj polub

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    http://sisterrforever.blogspot.com/2014/05/neon-lovely-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje wakacje wakacje już nie mogę się doczekać , ale myślmy pozytywnie nie cały miesiąc haha :)
    http://lady--berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent, baaardzo mi się podobają zdjęcia :)
    Zielona Góra?Ja Wolszyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O byłam tam nawet oglądać parowozy na wycieczce w podstawówce haha

      Usuń
  4. Dziekuje bardzo (; Niedługo o tym napisze, a nawet jesli nie to pisze kilka postów wczesniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. yymm.. somersby moje ulubione piwo! :D świetne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak dokladnie pogoda byla przepiekna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też marzę już o wakacjach :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj faktycznie ostra burza była w zielonej : ) współczuję szkoły, ale jak się domyślam, juuż zaa rokk maturaa : ) więc będą szybciej wakacje! nie stresuj się, będzie dobrze!

    Zielonogórzanka pozdrawia Zielonogórzankę! dzięki za komentarz u mnie! widzę z fejsa, że chodziłyśmy do jednej szkoły przez 2 lata! haha : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotki!!!! Świetny blog
    Zapraszam do mnie ----> http://heartbreak12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń