25 maja 2014

"Pradzień" Matki

Już od dawna obiecywałam sobie, że urządzę mamie Dzień Matki na jaki zasługuje, najwspanialszy jaki można sobie tylko wyobrażać. Pech chciał, że w tym roku to święto wypada akurat w poniedziałek. Stwierdziłam, że przecież to tylko data i nie zaszkodzi urządzić go dzień wcześniej. Obie postanowiłyśmy zrobić sobie całodniową przerwę w diecie i wyruszyłyśmy na miasto. Najpierw poszłyśmy na kawę i bezę z owocami do Cafe Rosa, potem zaliczyłyśmy Bubbletea i na końcu lody (oczywiście) z San Remo.
Z mamą mamy naprawdę dobry kontakt. Spokojnie mogę powiedzieć, że to moja najbliższa przyjaciółka. Wiadomo, że często się kłócimy. Ciężko byłoby żyć ze sobą pod jednym dachem i nigdy się nie sprzeczać zwłaszcza, że obie mamy podobne charaktery. Jesteśmy impulsywne i niecierpliwe, ale na szczęście nie potrafimy długo się na siebie gniewać i jak szybko się pokłócimy, tak szybko się godzimy.
Właściwie mogę powiedzieć mamie wszystko. Potrafi spojrzeć na każdą sytuację racjonalnie i dobrze mi doradzić. Wiem, że zawsze zależy jej na moim dobru.
Jaka jest? Kochana i piękna. Lubi grejpfruty, płacze na filmach, nie pozwala mi żuć gumy, krzyczy gdy nie schowam naczyń do zmywarki. Fanka Stinga i Coldplay. Uzdolniona plastycznie. Kocha podróże. Martwi się wszystkim (dosłownie wszystkim). Nie lubi krojenia cebuli i prasowania. Jest jedną z nielicznych znanych mi osób, która uważa język niemiecki za ładny. Świetnie gotuje. Potrafi robić na szydełku i drutach. Lubi góry. Tak jak ja nie przepada za słonecznymi dniami i woli pochmurną pogodę. Może właśnie dlatego wprost uwielbia skandynawskie kryminały.
Krótko mówiąc, mam najwspanialszą mamę jaką można sobie tylko wyobrazić. Co prawda życzenia złożę jej jutro, ale już teraz mogę powiedzieć, że chcę, aby była po prostu zdrowa i szczęśliwa, bo wtedy i ja taka będę.

Nie zapomnijcie złożyć życzeń Waszym mamom jutro. To najwspanialsze kobiety na świecie!

ask                    instagram                 facebook: obserwuj polub

42 komentarze:

  1. Moja mama to dla mnie najlepsza przyjaciółka, taka mama to skarb ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tak świetnych kontaktów z mamą!
    Sama takie bym chciała ale raczej mało realne,nie potrafimy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności widzę :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taki dobry kontakt z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mama była w pewnością zadowolona :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taki dobry kontakt z mamą. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jest to twoje zdjęcie z mamą i ma śliczne kolory! (Bo to ty i twoja mama, prawda? :D)
    Fajnie mieć taki dobry kontakt z mamą. Trochę o tym wiem z doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja mama. Dziękujemy. :)

      Usuń
  8. Każda mama jest najcudowniejsza na świecie. Nie da się temu zaprzeczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, zazdroszczę relacji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że bardzo mi się tu podoba. Wygląd bloga śliczny i bardzo oryginalnie piszesz, czuję, że będę tu wpadać o wiele częściej! <3
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    Klikniesz w banner sheinside u mnie? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z moja mama rowniez mam mega swietny kontakt, mowie jej praktyczni o wszystkim! Kocham moja mame :) Fajnie, ze jest cos takiego jak Dzien Matki, bo wtedy ja moge jej cos kupic :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. blogowaie i ty to rewelacyjny duet :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :) Zazdroszczę Ci takiej relacji z mamą. Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mama to największy skarb na świecie <3 To wasze wspólne zdjęcie... ach, prześliczne! Twoja mama bardzo młodo wygląda i jest naprawdę piękna ;)

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. + to wasze wspólne zdjęcie jest przerobione w jakimś programie? Jeśli tak, to jakim? Byłabym wdzięczna za odpowiedź, bo bardzo podoba mi się ta gra kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zdjęcie przerabiałam jeszcze w wakacje, ale podejrzewam, że jak zawsze w gimpie :)

      Usuń
  17. Jesteś okropna - zrobiłam się przez Ciebie głodna hahaha :D!
    Fajnie, że masz teki dobre kontakty z mamą ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam z mamą dobry kontakt :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i tak smacznie wygląda to wszystko <3
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz szczęście, że masz taką mamę. Widać, że macie ze sobą naprawdę dobry kontakt :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ze masz z mamą tak dobry kontakt :)
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd ja to znam też z moją mamą się cały czas sprzeczam :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy spojrzałam na twoje pierwsze zdjęcie, na którym jesteś z mamą, pomyślałam, że to twoja koleżanka - tak młodo wygląda(:

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wierze, że na pierwszym zdjęciu jesteś ze swoją mamą ! :) jak siostry ;)
    obs ? :)
    paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda jak Twoja rówieśniczka, ślicznie obie. no i przez zdjęcia narobiłaś mi ochoty na bezę.:P te same charaktery z mamą, skąd ja to znam.. :)


    http://www.apple.com/apple-events/june-2014/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteście do siebie podobne z mamą! Świetne zdjęcia, mam przez nie ochotę na coś słodkiego... :P
    Przyjemnie się czyta Twoje notki, bardzo ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Bubbletea <3
    Ja niestety, nie mam takiego dobrego kontaktu ze swoją mamą, lecz chyba nie wypada mi tu i teraz o tym pisać, czasem w życiu, chyba po prostu tak bywa. Gratuluję ci tak cudownej mamy, szanuj ją, bo to chyba twój największy skarb :)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :) Strasznie z mamą jesteście do siebie podobne ! Świetna notka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł na spędzenie wspólnie dnia :)
    nataliaasworld.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny design bloga! super dzień!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :))
    Bardzo podoba mi się Twój blog :))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie, że tak dobrze dogadujecie się z mamą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jestescie z mama bardzo podobne!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. no to widać że bardzo dobrze się z mama dogadujesz ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń