17 maja 2014

Mini fotomix

Dużo się wydarzyło wciągu tych trzech tygodni. Nocna wyprawa z kocem, spontaniczna wizyta w Chynowie, osiemnastka Kuby, szóstka z matmy, zajęcia na UZecie, wczorajsza shisha i demon to tylko nieliczne zdarzenia ostatnich dni. Żyję szybko. Na tyle szybko, żeby kompletnie nie odczuwać upływu czasu. Co więcej nie zamierzam zwolnić. Wiem, że wtedy zamartwiałabym się i myślała za dużo, a to ostatnia rzecz jakiej mi teraz potrzeba. Póki co nie planuję, nie rozpamiętuję - pędzę.  
ask                    instagram                 facebook: obserwuj / polub

10 komentarzy:

  1. Super zdjecia. Kocham gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia :)) Butki świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wystrój bloga :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że korzystasz z życia.
    Wspaniałe zdjęcia. A tymi goframi aż mi apetytu narobiłaś :)
    Zapraszam do siebie, na zupełnie nowy blog.
    To już ostatni jaki kiedykolwiek założyłam.
    http://ludzie-ziemia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jestes boskie buty! ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na tosty :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie ktoś rozpoznał, że to tosty, a nie gofry ;d

      Usuń