22 kwietnia 2014

Mój raj na ziemi

Straszne uczucie kiedy tak bardzo chcesz coś napisać i co więcej masz na to czas, a nie możesz tego zrobić, bo nie masz żadnego tematu, ani nawet zdjęć. Podczas choroby nie wychodziłam z domu, a święta spędziłam jak większość naszego społeczeństwa. Krótko mówiąc, nic ciekawego. Nie chcę, żeby posty były wymuszone i nudne dlatego piszę dopiero po tej dłuższej przerwie i ogłaszam, że żyję. 
Wczoraj pojechaliśmy do Tuplic i Żar. Ci którzy czytają bloga od początku wiedzą, że mam ogromny sentyment do tych miejsc. Do tego wszystkie drzewa owocowe kwitną, a to jeden z moich ulubionych obiektów zdjęć. Poza nimi poniżej widoczki i zdjęcia z samochodu. Have fun!


Pogoda jest dzisiaj taka cudowna, że aż się nie chce siedzieć w domu. Niestety nadszedł najwyższy czas, żeby zabrać się za naukę. Jak zwykle systematyczna, ja wiem.
Obiecuję, że najbliższe posty będą ciekawsze.

P.S. Będę wielbić tego, który znajdzie mi gdzieś czarne roshe run'y z białym znaczkiem!

14 komentarzy:

  1. też mam taki raj na ziemi.Niegdyś tam mieszkałam a teraz uwielbiam tam powracać,nie na długo bo po chwili jestem znudzona ale na 1-2 noce.Kocham wychodzić na balkon i patrzeć w niebo nocą,z tym miejsce nie tylko mam dobre wspomnienia ale zawsze keidy tam jestem mój umysł jest jakiś świeży,otwarty

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :))
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie,że w końcu na napisałaś mam nadzieję,że już lepiej się czujesz ;**
    a co do zdjęć to są prześliczne i chętnie bym kiedyś pojechała w te miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. PO CO TAKIE BEZNADZIEJNE POSTY?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i w ogóle masz talent do blogowania. Zdjęcia też dobre, i design miły
    http://beatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Ja nie byłam w tych dwóch miejscach ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, mam tak samo! :(
    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Ale prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać we wszystkie linki pod ubraniami? chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia !:) ja tam lubię takie luźne post! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, uwielbiam wiosnę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Robienie zdjęć coraz lepiej Ci wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń