15 marca 2014

Pełnoletność = starość?

Cieszę się dłuższym niż zwykle weekendem. Może trochę mi szkoda, że nie poszlam wczoraj na drzwi otwarte mojej szkoły, ale przynajmniej odpoczęłam. 
Wczoraj tez świętowaliśmy urodziny Oli. Już niedługo moja 18. Jestem w trakcie załatwiania wszystkiego i nie wierzę, że ten czas tak szybko minął. Prawo jazdy, dowód, jednym słowem - pełnoletność. Przeraża mnie ta myśl. Nie czuję się dorosła. Mało tego! Nawet nie chcę być dorosła. Wolałabym cofnąć się o rok wstecz. Niestety czasu nie da się zatrzymać, a my wszyscy się starzejemy i pora się z tym pogodzić.
Przykładowo, wczoraj ten przystojniak skończył już 5 lat.
Może upływ czasu słusznie mnie dołuje, ale z drugiej strony poprawia mi nastrój myśl, że wakacje coraz bliżej. Tęsknię za takim widokiem.
Ukończone 18 wpływa też nieco na moje tegoroczne plany na wakacje, które będą wyglądać inaczej niż zwykle. Pojawiają się pierwsze pomysły i miejmy nadzieję, że wszystko wypali.
Strach pomyśleć co będę mówić jak będę jeszcze starsza. :D Póki co trzeba korzystać z uroków młodości i nie ma czasu na zamartwianie się głupotami.

25 komentarzy:

  1. tak jest :D zobaczysz ze nawet nie zauważysz różnicy gdy wybiją twoje urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za 2 miesiące będę świętować *dopiero* 13 urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę Cię, to ja już powinnam się do trumny szykować, idąc twoim tokiem myślenia ;) Ja mam 30 i też nie czuję się dorosła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nikogo nie wpędzam do trumny. Po prostu nie wyobrażam sobie siebie samej pełnoletniej i wolałabym być dzieckiem. :)

      Usuń
  4. taaa moja 18 u mnie też zmienia tylko fakt innych wakacji.
    Załamuje mnie jak ten rok wręcz spieprzył mi sprzed nosa,kiedy przeliczam to na dobre momenty,rzeczy jakich nigdy nie robiłam to jest tego wielki ogromni i jestem w szoku,że w ciągu roku tyle się wydarzyło tylko dlaczego to tak krótko trwa.
    Dla mnie od dni 1 stycznia wszystko jest inne,nie ma już spiny niczego,wszystko jest na legalu zaliczając imprezę po imprezie u znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to zawsze chciałam mieć 18 lat, a teraz to chętnie bym wróciła do młodzieńczych lat.
    Życie po 18-ce zdecydowanie za szybko leci. ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy za taki wspaniały komentarz! <3 jest nam bardzo miło. :)
    nie bój się pełnoletniości, ma swoje plusy i minusy, jak wszystko, ale trzeba się nauczyć dostrzegać tylko te pozytywne strony.

    xoxo A.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma co się bać pełnoletności :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku również stanę się już pełnoletnia i mam co do tego inne nastawianie niż ty.
    Ja na nic nie czkam bardziej niż na sierpień i moja 18-stka. Chciałabym żeby czas się zatrzymał w wieku 25 lat :)

    +Może wspólna obserwacja?
    http://fashion-style-we-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełnoletniość to dopiero początek fantastycznej przygody prawdziwego życia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wrażenie,że od czasu mojej osiemnastki czas zaczął płynąć 4 razy szybciej ;) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo, strach jest zawsze, bo to taki nowy etap w życiu. Ma swoje plusy i minusy, ale staraj się dostrzegać tylko pozytywy, a wszystko będzie okej :)

    Buziaczki! ;*
    BIRDY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sama mam 18 lat i nie wierze w to jak szybko minęły te lata ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę urody *.*

    obserwujemy? :)) caro-carooline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na moje 15 urodziny ;P

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze powiedziawszy, ja również nie chcę dorastać. Zwyczajnie nie wiem jak sobie poradzę w dorosłym życiu, wolę nadal być beztroską dziewczynką latającą w kucykach, która nic nie musi.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja 18 kończę za 2 lata, ale już jestem przerażona tą myślą ! :D Teraz po prostu zero zmartwień, jakichkolwiek konsekwencji, mogę robić dosłownie co chcę, a najgorszą karą będzie szlaban na fb? Mogłoby tak być zawsze ! Później dojdą zmartwienia,pieniądze, rachunki,praca, rany będę się przed tym broniła rękami i nogami ! :D Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Starość nie radość haha
    Ja też nie chce dorastać a już 21 lat to jest po prostu dla mnie okropnie strasznie!
    ślicznie wyglądasz i łądne zdjęcia!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ciesz się, że masz 18 a nie jak ja 26! ^^
    sama bym chciała mieć 11, czy tam 16 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam swoje 18 urodziny, miałam wrażenie, że gdy pojawi się ta cyfra to już nic mi nie pozostaje tylko przygotowania na tamten świat :) Nie przejmuj się, tak naprawdę to niewiele zmienia, mamy tyle lat na ile się czujemy :) Też wczoraj odkopałam zdjęcia z wakacji i tak mi się zatęskniło do tej beztroski, już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pamietam nie moglam sie doczekac kiedy bede miala 18 lat a teraz juz w czerwcu bede miala 19 tak to szybko leci ze szokk i teraz tylko coraz wiecej i wiecej bedzie przybywalo, przeraza mnie to hehe ;p
    zapraszam do mnie, jeśli zechcesz i mam prośbę czy mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnio dodanym poście, ponieważ bardzo to dla mnie ważne a dla Ciebie tylko chwilka ;))
    http://possible-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś :C niestety czasu nie zatrzymamy :*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety dzieciństwo szybko mija i trzeba pogodzić się z tym... Mnie przeraża to, że niedawno wyszłam z podstawówki, a teraz już idę do liceum...
    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej zazdroszczę ci prawa jazdy ! Będziesz mogła sobie jeździć kiedy ci się zamarzy . Moja osiemnastka za nicałe 2 lata muszę jeszcze poczekać. Nie smuć się tak pełnoletniość ma też swoje plusy :* Pozdrawiam i dołączam do grona wiernych obserwatorów .
    http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń