6 lutego 2014

Od rana zabiegana

Wstałam o 8, wyszykowałam się i popędziłam na kawę z Kariną. Później szybka wizyta u Deli i zdjęcia z Julką. Po południu Nowek wpadł na łyżwy, ale niestety lodowisko było zamknięte. Tym oto sposobem wylądowaliśmy w moim domu pijąc herbatę. Może i sobie dzisiaj nie pojeździłam, ale przynajmniej łyżwy nie kurzą się już w garażu.
Wczorajszy dzień zaowocował za to w dobre zdjęcia na konkurs. Pozowała mi Ala, za co jej serdecznie dziękuję. Wybrane prace są już w portfolio.
ASK

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oh dziękuje :33
      -n.

      Usuń
    2. chodziło chyba o czekoladę ;/

      Usuń
    3. kurde ;_;

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia
    www.pink-mint-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :)
    bitchy-off.blogspot.com - zapraszam na jego bloga, dopiero zaczyna. A ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. my w końcu z Karoliną żyjemy na krawędzi

      Usuń
  5. pysznie wygląda ta czekolada. :)


    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobiłaś mi smaka na kakao :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Łyżwy do jazdy figurowej są takie śliczne ;)
    Ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, mnie jutro czeka zabiegany dzień... :)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. łyżwy, też chciałam w tym roku pojeździć, ale jednak nie było mi to dane :(

    OdpowiedzUsuń