1 lutego 2014

Lubimy szarlotkę

Łuhuuu nareszcie ferie! Czas odpoczynku i robienia tego na co nie ma się czasu normalnie. Właśnie leżymy z Olą objedzone szarlotką (o dziwo z jabłek). Zrobiłam tajną listę, ale o tym później, bo jest to związane z większym projektem, o którym nie chcę jeszcze pisać i zdradzać niespodzianki.
Wczoraj bawiłam się na kolejnej 18. Jak zawsze cudowna zabawa i wspaniali ludzie. Szkoda, że nie wszyscy są na zdjęciu.
Dobrze jest spędzić ten wieczór leżąc w dresie.
Jak zauważyliście, zmieniłam nagłówek. Nadszedł czas na drobne zmiany.

A Wy kiedy macie ferie?

7 komentarzy:

  1. Heh też mam ferie od teraz :-)
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie niestety dobiegają końca i nad tym strasznie ubolewam, tym bardziej, że przez te ostatnie dni jestem chora:( No cóż, mam nadzieję, że nie pogorszy mi się, bo nie chcę mieć w szkole zaległości. No ale trudno się mówi, teraz tylko muszę czekać do kolejnych dni wolnych. Miłych ferii(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję i życzę powrotu do zdrowia!

      Usuń
  3. A nie lubię szarlotki xd Słodkie zdjęcie ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi został jeszcze tydzień ferii. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też właśnie zaczęłam i mam zamiar się wyspać.
    Masz boskie brwi :>

    OdpowiedzUsuń