11 stycznia 2014

Portfolio

Jak minął Wam pierwszy tydzień po świętach? Mi strasznie się dłużył mimo, że był krótszy od normalnego, ale nie mogę narzekać, bo nie był taki najgorszy. Chociaż nie da się ukryć, że ciężko było się z powrotem przestawić na tryb szkolny, kiedy poprzednie 2 tygodnie spędziło się odpoczywając.
Wczoraj postanowiłam stworzyć własne portfolio, w którym będę umieszczać zdjęcia mojego autorstwa. Idealnym portalem do tego okazał się flickr.com. Będę gromadzić tu fotografie uzbierane przez lata, a także te najnowsze, ponieważ w najbliższym czasie mam zamiar robić ich jak najwięcej. Wszystkie zdjęcia są robione obiektywem podstawowym (18-55). Podzieliłam je na póki co trzy kategorie: ludzie, miejsca i natura.
Zapraszam na mój profil, oceńcie sami moje prace.

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia ! Szczególnie podobaja mi się te widoczki :) A morze z mewami ahh !

    OdpowiedzUsuń