25 stycznia 2014

Podsumowanie miesiąca: Styczeń

W czwartek zostałam w domu, a wczorajszy dzień zleciał mi o dziwo bardzo szybko. Semestr zakończony. Teraz wystarczy tylko wytrwać przez ten tydzień i ferie!
Moje ulubione mleko ♥

Styczeń również dobiega końca. Z tej okazji postanowiłam zrobić małe podsumowanie tego miesiąca.
1. Sylwester  - jedyny w swoim rodzaju, niezapomniany, niesamowity, najlepszy mimo kilku nieplanowanych zdarzeń.
2. Zdjęcia z Gabi i ja w roli  modelki ... Nie nadaję się do tego, ale przyznaję, że to ciekawe nowe doświadczenie stać po tej drugiej stronie.
3. "Pamiętniki Carrie" - moje nowe uzależnienie i ciekawy serial. Postaram się napisać o nim więcej w najbliższym poście.
4. Rękawiczki - oszczędzę sobie opisywania ...
5. Najnowsza sesja z Olą i założenie portfolio.
6. Urodziny Andrei - pierwsza 18 w tym roku.
7. Grzywka, czyli ja w roli fryzjerki.
8. Współpraca z rosegal i przesyłka od nich.
9. Misja z Marysią, czyli ratowanie bezdomnego mandarynkami.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam mleko Muller - moim ulubionym smakiem jest pistacja z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń