26 stycznia 2014

Pamiętniki Carrie

"Before there was sex, before there was the city, there was just me - Carrie, Carrie Bradshaw."
To zdanie powtarzam zawsze z tytułową bohaterką na początku każdego odcinka "Pamiętników Carrie", których to od niedawna jestem fanką. Wczoraj obiecałam coś o nim napisać, a więc voila.
Pewnie kojarzycie nazwisko Bradshaw już z innego serialu. Tak, tak, "Pamiętniki Carrie" to prequel "Seksu w wielkim mieście". Serial ukazuje miłosne perypetie i codzienne licealne problemy, które spotykają szesnastoletnią Carrie, a także powolny proces osiągnięcia przez nią sukcesu na Manhattanie.
Znajdziemy tu zarówno wątek miłosny głównej bohaterki związany z jakże wspaniałym Sebastianem, a także perypetie jej ojca (warto dodać, że rak odebrał Carrie matkę), siostry i przyjaciół. Ten serial to również świetny przykład tego, że droga do kariery jest długa i kręta i że niekiedy trzeba dużo poświęcić, aby osiągnąć swój cel.
Jest to serial, który bardzo dobrze się ogląda. Polecam go wszystkim, którzy lubią takie lekkie produkcje oraz tym, którym marzy się w przyszłości Nowy York.
ASK

13 komentarzy:

  1. Zabieram sie do tego serialu od dłuższego czasu i chyba w ferie się za niego wezme :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię ! Ten klimat lat 80, kocham ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę zacząć to oglądać, ciekawie brzmi ;D http://seeachance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam, ale ferie idą to można obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie wreszcie mam "swój" serial! Dzięki!(: Cały czas szukałam jakiegoś dla siebie, ale żaden mnie nie wciągał wystarczająco. No może oprócz House i Detektywa Monk'a :D Ale ten jest na prawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba i że mogłam pomóc. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam SATC, Nowy Jork, kręcone włosy i serial czeka w kolejce na obejrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ferie zacznę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń