27 grudnia 2013

Kocham niemieckie słodycze!

Święta, święta i po świętach. Niedawno wróciłam do domu, a teraz siedzę, piję herbatę i zajadam się żelkami Haribo oglądając po raz kolejny 'Zieloną milę'. Spokojna głowa, teraz jeszcze wszyscy możemy sobie na to pozwolić, odchudzać będziemy się po Nowym Roku.
Uwielbiam niemieckie słodycze. Szkoda, że u nas nie ma wszystkich smaków Haribo, czy Milki.
Dzisiejszy spacer po Frankfurcie zmienił moje nastawienie do języka niemieckiego, który w ostatnim czasie za bardzo sobie odpuściłam. Czas go znowu zacząć szlifować!
Jakie słodycze lubicie najbardziej?

10 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam zagraniczne słodycze. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatkowo te niemieckie mają lepszą jakość :) ja najbardziej lubię czekoladę z całymi orzechami <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND !!!! :P
    ~łódź podwodna

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam zieloną herbatę i żelki Haribo ! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zajadam się słodyczami z Niemczech :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. MILKA i żelki HARIBO ♥ aaa.... i NUTELLA! ♥ uwieeeelbiam, a w Niemczech takie przyjemne ceny :)

    OdpowiedzUsuń