23 listopada 2013

Something that makes me happy

Kiedyś dodałam post o rzeczach, które mnie denerwują. Zauważyłam, że za dużo narzekam, a sama nie lubię kiedy ktoś tak jęczy. Dlatego też przedstawiam Wam małą listę rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwsza i pozwalają odnaleźć radość w tym ciężkim życiu.
1. Zakupy
2. Herbata
3. Lody o smaku oreo z Sanremo
4. Kwiaty
5. Deszczowa pogoda
6. Mój pies
7. Pieczenie
8. Wakacje
9. Słodycze
10. D.I.Y.
11. Fotografia
12. Przyjaciele i znajomi
13. Jazda na rowerze
14. Morze i plaża
15. Rodzina
16. Książki
17. Mecze (zwłaszcza Zastal, zwłaszcza na żywo)
18. Podróże
19. Owoce
20. Nocowanie u koleżanek
21. Spacery
22. Skarpetki z froty
23. Koncerty na żywo
24. Imprezy
25. Muzyka
26. Seriale
27. Mój laptop
28. Blog
29. Zimowe wzorki
30. Zdjęcia
31. Lampki
32. Biżuteria
33. Koty
34. Ciepłe swetry
35. Lakiery do paznokci
Co uszczęśliwia Was?

19 komentarzy:

  1. zakupy,pies, przyjaciółka,internet ,1D Day ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. słodycze, chłopak, muzyka, przyjaciele, fotografia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.Mnie uszczęśliwiają podobne rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest umieć czerpać radość z życia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też te rzeczy uszczęśliwiają. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się nagłówek na blogu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. Na mojej liście, na pierwszym miejscu znalazłby się mój chłopak.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie tym postem. :D

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. poczułam, że spływa na mnie inspiracja. wiele rzeczy lubimy takich samych. poza deszczową pogodą oczywiście! ja jej nie znoszę i kocham słońce.
    obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też te rzeczy uszczęśliwiają :) Świetny post Zapraszam do mnie :) http://weronika11222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia *o* ♥
    W większości mam tak samo :*
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny blog i super zdjęcia!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post ! bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow fajne fotki

    obserwujemy ??zapraszam do mnie wyindualizowane.blogspot.ch SLEDZAC TEN BLOG wyindualizowane.blogspot.com OBSERWUJE CIE SPOWTOTEM vicky1997, dutchesskasia i ja wiec zapraszam












    wyindualizowane.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy , koncerty <3 closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń