17 listopada 2013

Inspirations - room decorating

I już niedziela. Za oknem ponuro i szaro, ale nie narzekam, bo łatwiej mi się uczyć w taką pogodę. Do tego kicham i mam katar, więc nawet przy słońcu i upale nie ruszyłabym się z domu.
Dzięki temu mam czas, żeby napisać nieco dłuższy post niż zwykle. Cały związany będzie z moim pokojem i pilną potrzebą wywołania zdjęć. Muszę to zrobić jak najszybciej. Niestety wiem, że jak już je wywołam to zaraz potem pojawi się milion nowych. ;/ No nic. Dzisiaj kilka zdjęć rękodzieła z mojego pokoju, a potem inne pokojowe inspiracje.
 *Regał i szufladki okleiłam sama.
Niżej inne inspiracje. Jak widać kocham białe meble, światełka, kwiatki i zdjęcia.

17 komentarzy:

  1. cala sciana w zdjeciach to cos pieknego
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak zrobiłaś te zdjęcia, że maja takie 'ramki' ? przyklejałaś na takie uhu patafix ?
    jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkleiłam zwykłym papierem, a potem przykleiłam na multifix z pritta (to to samo co uhu patafix)
      iphone4

      Usuń
    2. I jak się iphone sprawdza? masz duża pojemność? szczególnie interesuje mnie czy dobry aparat i wifi? nie zawiesza się?

      Usuń
    3. jestem bardzo zadowolona :) Mam ten 8-gigowy, ale mi wystarcza. Świetny aparat, łączy bez problemu, nie zacina się..

      Usuń
    4. dziękuję za odpowiedź :) Zastanawiam się jeszcze czy muzykę trzeba kupować z itunes czy można też ściągać z internetu i przegrywać z komputera na telefon ?

      Usuń
    5. można przesyłać kablem tylko wcześniej trzeba zainstalować itunes na komputer. Nie ma sprawy, mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  3. ŚWIETNE, U MNIE PIEKAN POGODA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo fajny pokój :) i inspiracje również ciekawe.
    jak się nazywa czcionka którą robisz znak wodny na twoich zdjęciach?
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje ^^ Marzy mi się taki pokój ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne hipsterskie zdjecie aby pochwalic się iphonem:D

    + to nie zazdrosc, tez mam:+

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki pokój.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba naprawdę i nie mówię tego, żeby Ci się przypodobać !
    Obserwuję, ponieważ uważam, że Twój blog jest świetny!
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego, bardzo Cię proszę chociaż go zobacz bo bardzo mi zależy!!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszusz *u* Piękne inspiracje :D Zostaw u mnie komentarz,proszęęę<3 KC <3 Obserwuję ;* ZAPRASZAM: Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne,bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń