25 października 2013

Prawie wszędzie

 Mam plan, żeby pójść gdzieś i porobić zdjęcia. W końcu nareszcie mamy złotą jesień - piękną i ciepłą. Trzeba jak najlepiej wykorzystać taką pogodę. Jest to jedna z nielicznych rzeczy, która trzyma mnie jeszcze przy życiu. Szkoła? Jak to szkoła, daje w kość, a ja nie potrafię się ostatnio uczyć. Idź na bio-chem - mówili - będzie fajnie! Taaa na pewno. Jak zawsze popadam w drobną monotonię, ale ja się jej nie dam! Jutro impreza i jakoś się to wszystko kręci. Buduję wspomnienia, a to najważniejsze.
W ogóle, jakiś czas temu zauważyłam, jak wiele kont posiadam na różnych portalach. W ostatnim czasie ta liczba powiększyła się jeszcze bardziej. Dzisiaj w kilku słowach napiszę po co mi każde z nich.
BLOGSPOT
 Wcześniej była to dla mnie forma pamiętnika. Pisałam tu regularnie, aby zachować wspomnienia, nawet o największych duperelach. Jak jest teraz sami widzicie. Piszę rzadziej, a jak już coś dodam to głównie żalę się ile to mam nauki, jaki to los jest czasami okrutny, albo chwalę się co dobrego jem. Dzieje się tak, bo po pierwsze nie o wszystkim chcę tu pisać (wiem, że wchodzą tu niektórzy moi znajomi, więc moje osobiste wywody wolę zachować dla siebie), a po drugie uznałam za bezsensowne pisanie o niczym, tylko po to, żeby pisać. Obiecuję, że jak będę mieć pomysł, powód, wenę to na pewno zagości tu coś, na co warto będzie poświęcić czas.
Krótko mówiąc najprostsza forma odpowiadania na Wasze pytania.

FACEBOOK
Chyba z tego konta nie muszę się tłumaczyć. Sami wiecie jak to jest. Facebook to straszny pochłaniacz czasu, ale również najlepszy sposób na kontakt ze znajomymi. Zarówno tymi najbliższymi jak i osobami, które mieszkają daleko.
Do tego możemy być wiecznie na bieżąco, dlatego też zachęcam do lajkowania funpage'a bloga.

Tutaj profil posiadam od niedawna. Zdecydowanie muszę zacząć częściej dodawać jakieś zdjęcia.
To już mój drugi photoblog. Rok temu postanowiłam zacząć od nowa z inną nazwą i tak oto prowadzę go nadal.
Jestem jego użytkownikiem od zaledwie 2 dni. Nareszcie znalazłam miejsce gdzie mogę zachowywać zdjęcia, które gromadziłam wcześniej na dysku i jednocześnie pokazać je innym. + dobre źródło inspiracji!
Najwspanialsze, najlepsze, najcudowniejsze źródło inspiracji! Tyle w temacie.
Zaniedbuję go i doskonalę zdaję sobie z tego sprawę. Jak się tam pojawię to jest święto, ale kto wie, może jeszcze będę dodawać regularnie szybkie posty.
To chyba na tyle. Zachęcam do obserwacji na wszystkich portalach. Adios!

8 komentarzy:

  1. W której klasie bio-chemu jesteś? :) Powiem Ci, że czytając wczoraj twoją notkę i akurat przeglądając mój materiał do sprawdzianu z biologii zaczęłam się strasznie śmiać, rozumiejąc Twój ból :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w drugiej klasie. Najgorsze jest to że serio się uczę a po ocenach tego nie widać. ;/ Medycy łączmy się wszyscy w bólu! ;d

      Usuń
  2. Ja mam instagrama: http://instagram.com/kitcaat6
    tumblr: http://kitcaaat6.tumblr.com/
    ask: ask.fm/kitcaat
    blogspota: http://kitcaaat.blogspot.com/
    i facebooka, ale wole nie podawać prywatnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt z moich znajomych nie wie że mam bloga i się z tego cieszę (miałam przez blogi pewne problemy). Z kont które podałaś mam tylko blogspot, facebook no i ask.fm którego już nie używam

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ta złota jesień, oj ja sobie obiecuje co roku zeby isc porobic zdjęcia, ale cos nie wychodzi, a teraz jak dla mnie ju za mało liści na drzewach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat jak była idealna pogoda, piękne miejsce i w końcu wzięłam aparat to zapomniałam o karcie pamięci :D

      Usuń
  5. Ja dopieor iedawno założyłam Instagrama i póki co to jeszcze się troszeczkę gubię :D Wiesz, nie ma co pisać na siłę. pisz tutaj kiedy będziesz miała ochotę i to na co masz ochotę, nie rób nic tylko dlatego, ze czytelnicy czegoś od Ciebie oczekują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta nasza jesień.. ja zdjęć robić nie mogę, bo nie mam aparatu dobrego a telefonem mi się odechciewa. :c

    OdpowiedzUsuń