1 września 2013

Przemyślenia Qdrawczuka: Powrót do szkoły

Powrót do szkoły dla niejednego jest koszmarem. Wczesne wstawanie, sprawdziany, prace domowe ... Na samą myśl odechciewa nam się żyć. Ale z drugiej strony szkoła ma też swoje zalety. Nareszcie będziemy spotykać codziennie znajomych, z którymi nie mogliśmy się zgrać przez wakacje. Ten rok to będzie milion nowych przygód, nowych zdarzeń. Tak wiele może się zmienić podczas niego. (Oczywiście tylko na lepsze, bo innej opcji nie dopuszczamy do świadomości.)
Dla niektórych oznacza on nową szkołę, nową klasę. Pamiętam jak czułam się tak dokładnie rok temu. W sumie podobnie czuję się teraz. Czeka mnie zmiana profilu. Nie wiem co przyniesie ze sobą ten rok. Mam nadzieję, ze będzie fantastyczny i postaram się, aby tak było. Co oznacza on dla mnie jeszcze? Na pewno dużo osiemnastek (w tym moja :)), prawo jazdy i mnóstwo nauki. Plus jest taki, że będę się uczyć tego co lubię najbardziej, czyli biologii i chemii, nareszcie mam jakiś cel i wiem, że cały mój wysiłek nie pójdzie na marne.
Podsumowując tegoroczne wakacje mogę śmiało stwierdzić, że były to najlepsze wakacje w moim życiu. Tak wiele się podczas nich zmieniło, tak wiele wydarzyło. Nie spodziewałam się takiego obrotu spraw jaki nastąpił. Nie wiem czy to dobrze, czy nie. Mam jednak nadzieję, że wszystko toczy się w jak najlepszym kierunku i że będę po prostu szczęśliwym człowiekiem. Do tego właśnie dążę. A jestem pewna, że za 5 miesięcy spotka mnie pełnia tego szczęścia.

17 komentarzy:

  1. WRACAJ DO E ! ZNALAZŁAM WCZORAJ FAJNE MAŁE GRY PLANSZOWE W SZAFCE ! Z KIM BĘDE GRAŁA NA LEKCJACH?:<

    SMUTNEJAJKOKURAJAJKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHAM CIĘ CAŁYM SERDUSZKIEM!!! BĘDĘ WPADAĆ CZĘSTO, NIE POZBĘDZIECIE SIĘ MNIE TAK ŁATWO! ♥

      Usuń
  2. A więc życzę udanego roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno Cię tu nie było... Dla mnie to początek liceum, coś strasznego, tyle niepewności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem i przepraszam, ale miałam życie do ogarnięcia i uporządkowania. + nie przejmuj się niczym. Będzie ok. Potraktuj to jako szanse na zmianę na lepsze. :)

      Usuń
  4. no tak, kto z Zielonej nie spędzałby wakacji w focusie haha :D

    świetna piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bedzie dobrze!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno będzie okej - ale samej też mi się nie chce wracać do szkoły i tej szarej rzeczywistości :c

    OdpowiedzUsuń
  7. A jestem pewna, że za 5 miesięcy spotka mnie pełnia tego szczęścia.

    dlaczego za 5 miesiecy?
    POZDRAWIAM :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to taka moja tajemnica i cichy plan :)

      Usuń
    2. karolinka w ciąży? :DD

      Usuń
    3. hahahahahahahahahahahahahaha chyba spożywczej :D

      Usuń
    4. o mój boze jebłem hahahahahha Kdrawczuk tylko ja Nowek mam najprawdziwszą ciążę spozywczą :D

      Usuń
  8. jejuu nikt chyba nie chce szkoły :<
    i każdy będzie się mocno starał żeby jak najlepiej przeżyć to 10 miesięcy :)
    trzymam kciuki że wszystko bd idealnie !
    jak wstawiłaś taki świetny mały player ? <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go wstawiałam do postu to zmieniłam rozmiar w htmlu. :)

      Usuń
  9. Te wakacje były też moimi najlepszymi, i mam nadzieję, że rok szkolny mimo wszystko będzie pełen wrażeń i dobrych wspomnień ;D

    OdpowiedzUsuń