9 sierpnia 2013

Żegnam trójmiasto

Z Gdańskiem pożegnaliśmy się wczoraj. Dobrze zapamiętałam, że jest piękny. Zakochałam się w tutejszej szerokiej plaży i ciepłej wodzie oraz wiadomo w starym mieście i odnowionych kamienicach.
Żałuję tylko, że trochę zmarnowaliśmy czas, który moglibyśmy spędzić na plaży. Zwłaszcza, że było 36 stopni. Mam nadzieję, że do poniedziałku pogoda we Władysławowie będzie równie sprzyjająca byczeniu się na plaży. Opalę się jeszcze bardziej i wrócę czarna jak murzyn, zobaczycie!

14 komentarzy:

  1. Widzę, że cieplutko. ;) Władysławowo to najlepsze miejsce na ziemi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia, ten klimat, ach... ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Morze to chyba najlepszy pomysł na takie upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Trójmiasto jest na prawdę śliczne:)
    Coś mi się wydaje, że jeszcze spokojnie zdarzysz się opalić. Mi wystatarczyły 2 godziny spania na brzuchu na plaży, potem jakieś 3 dni z problemami w poruszaniu się I w końcu oczekiwany brazowy kolorek! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W deszczu trochę ciężko będzie. :/ :D Mam nadzieję, że pogoda się poprawi. :)

      Usuń
  5. Dar mezozokiu dla Pomorza ten łodzik? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć jedynie wyjazdu. Nad morzem byłam raz w życiu i niestety na kilka dni. Wszystko w pośpiechu i nie było czasu, żeby nacieszyć się miejscem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę zjawiskowe zdjęcia! :) Aż czuć od nich ciepło i wakacje :D Życzę ci udanej pogody i czekam na dalszą relację, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog :) Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie taam ;).
    www.mylittleworld3333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, aż miło się patrzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Byłam już kilka razy w trójmieście, lubię tam wracać..

    OdpowiedzUsuń