1 lipca 2013

WAKACJE - cud, miód, malina!

Wakacje oficjalnie rozpoczęłam już w piątek, ale z powodu koncertu i wyjazdu nie miałam jak pisać. Czerwony pasek na świadectwie jest, koncert Miuosha i piękne rozpoczęcie lata zaliczone. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wysypiać się codziennie i odpoczywać. W końcu od tego są wakacje. Plany? W sumie poza pewnym już wyjazdem nad morze z Julką, nie mam żadnych. Każda rozmowa o wakacjach w moim domu kończy się na rzuceniu pomysłu. Jedno jest pewne, nie będę zaniedbywać przyjaciół i to z nimi spędzę większość czasu. Kilka moich zdjęć, które od razu przywodzą mi na myśl lato. :)
+ Tegoroczne:
Jeśli nie macie pomysłu jak spędzić ten wolny czas, odsyłam Was do zeszłorocznego postu, czyli 100 rzeczy, które można robić w wakacje! Może trochę Was natchnie. :) Wypoczywajcie rybcie! :*
P.S. Zamierzam zorganizować rozdanie. :)

29 komentarzy:

  1. zaraz zajrzę do tamtego postu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje paska ;)
    Mój chłopak tez chciał iść na Miuosha ale nie wyszło :< mam nadzieje że koncert udany :)
    na sponatnie zawsze najlpeiej ! nie trzeba nic planować :)
    świetne zdj !
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff, czyli na prawdę do Nowogrodu przyjedziesz <33

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 zdjęcia bardzo ciekawe :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje za świadectwo z paskiem :) ja niestety nigdy nie miałam ♥! Życzę miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia *.* Tez miałam pasek na świadectwie ^^
    Zapraszam do mnie :)
    http://myworldonthisplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przedostatnie zdjęcie świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog :) ładne zdjęcia, życzę ci udanych wakacji :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam w planach pojechać nad morze

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj czekamy na rozdanie :D
    Fajne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdania chyba nie będzie :/ Za mało czasu na zebranie ludzi. :c

      Usuń
  14. Zdjęcia są cudne =) .
    Zapraszam do mnie :
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zdjęcia :) Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten post z propozycjami jest genialny :) Cudowne robisz zdjęcia! Czuć w nich taki klimat letni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, chwała ci za taki pozytywny post! :) Prawdę mówiąc mam już trochę dość tegorocznych wakacji, bo tego lata są strasznie nudne, gdyż wszyscy moi przyjaciele wyjechali... Ale dzięki Tobie i Twojej liście "100 rzeczy, które można zrobić przez wakacje" z powrotem uwierzyłam, że może wcale te 2 miesiące nie będą takie najgorsze, a nawet przeciwnie - całkiem fajne. :D Może uda Ci się dopisać jeszcze jedną pozycje do ów listy, którą będzie czytanie blogów? Byłoby świetnie mieć taką czytelniczkę jak Ty, która (jak mi się wydaję) jest szalenie pozytywna i potrafiłaby mnie zmotywować (jak dziś :D) w odpowiedniej chwili. Wiem, że pewnie jesteś zajęta, ale gdybyś miała chwilkę zapraszam na [asercja.blogspot.com] gdzie pojawi się opowiadanie mojego autorstwa. Tymczasem idę wdrożyć Twoją listę w swoje życie ;) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba! :) Zajrzę w wolnej chwili. ;*

      Usuń