14 lipca 2013

Obiecanki cacanki

Wiem, że macie ochotę mnie pobić, po tym jak chamsko Was olałam. :< Na swoje usprawiedliwienie powiem Wam, że wszystko zmienia się w moim życiu (mam nadzieję na lepsze). Do tego próbuję wykorzystać te wakacje całkowicie i wypełnić wszystkie punkty z listy. Póki co idzie mi dosyć dobrze, bo mam wrażenie, że nie marnuję czasu. Co więcej mam wielki plan. Muszę się tylko postarać, aby wcielić go w życie. Wtedy te wakacje będą jeszcze piękniejsze.
Mimo wszystko mam nadzieję, że znajdę więcej czasu na bloga. Żałuję, że nie ma mnie tu codziennie. Z drugiej strony to też dobrze, że nie spędzam całych dni przed komputerem. :)
Niedawno byłam na zakupach w Poznaniu, na których wydałam trochę kasy. 
Postaram się pokazać każdą rzecz w innych postach przy okazji. Jedna z czytelniczek zaproponowała mi, żebym robiła więcej postów ze stylizacjami. Nie wydaje mi się, żebym była właściwą do tego osobą, ale zobaczymy. Może niedługo tu takowe posty zagoszczą. :) 
Mam nadzieję, że Wy również nie marnujecie wakacji. Obiecuję, że kolejne posty będą ciekawsze!

Lecę ogarnąć trochę dom. Buźka ;*

11 komentarzy:

  1. Uda ci się wszystko pogodzić i wypełnić, wystarczy uwierzyć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz co się martwić, że nie dodajesz postów codziennie! Wakacje spędza się na dworze, a nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to nie marnować czasu i wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, koniecznie pokaż te ciuchy w stylizacjach! :)

    http://wholestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wygląd bloga :o bardzo mi się podoba!

    hopetochangee.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na ciuszki!! :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcie, odrazu chcę się wiedzieć co dokładnie tam jest, takie hipsterskie się wydają! Btw. zajebisty tytuł bloga "Jutro nie ma już żadnych zasad" strasznie mi się podoba, skąd to wzięłaś?
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że sie uda :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam powiedzieć, że bardzo lubię twojego bloga i postanowiłam dodać go do rubryczki 'tu zaglądam :3' u mnie na stronie :)

    http://jullandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Grunt to realizować siebie i podążać za marzeniami! Blog nie ucieknie przecież, a ładna pogoda może w każdej chwili zniknąć :) Oczywiście, byłoby wspaniale gdyby udało ci się znaleźć czas na blogowanie także. Pomysł ze stylizacjami brzmi interesująco, z chęcią zobaczyłabym twoje outfity. Życzę powodzenia zarówno w realizowaniu listy i wakacyjnych pomysłów jak i tych związanych z blogosferą. I dziękuję za wizytę u mnie :):* To bardzo miłe, że znalazłaś chwilę dla mojej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystaj z wakacji póki czas. <3

    OdpowiedzUsuń