24 czerwca 2013

I can't change my mold

Witam Was Miśki znowu po przerwie. Wszystko kręci się teraz wokół poprawy ocen. Staram się wyciągnąć na piękne świadectwo z paskiem, dlatego tak dawno nie pisałam. Teraz muszę tylko skończyć wiersze na wok i zaliczyć stopnie wojskowe z edb.
W ostatnich tygodniach roku szkolnego zrozumiałam jak wiele rzeczy się zmienia i jak szybko leci czas. Przeniesiono mnie na profil medyczny. Z jednej strony się cieszę, że będę mogła zdać maturę z biologii i chemii, a z drugiej jest mi strasznie smutno, że muszę zmienić klasę. Rok czasu zleciał zdecydowanie za szybko, ale nie boję się stwierdzić, że to był najpiękniejszy rok w moim życiu. Póki co cieszę się ostatnimi chwilami z ukochaną 1e. ♥
Jutro szaleję w Berlinie! Nie mogę się doczekać. Będą zdjęcia! :)
A jak Wy spędzacie ostatnie chwile roku szkolnego?

14 komentarzy:

  1. przepięknie<3
    zapraszam do mnie liiviix13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też udało się wyciągnąć na świadectwo z paskiem, więc jestem z tego powodu bardzo zadowolona. A ostatnie chwile roku szkolnego spędzam na totalnym luzie, dobrze, że nie ma nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, oj to edb. ;) Ja też się zastanawiałam nad zmianą profilu, ale nie jestem gotowa rozstać się z moim przekochanym europejskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Jako, że już wcześniej widziałam, że lubisz czasem pojechać na mecz zielonogórskiej koszykówki, chciałabym ci polecić bloga mojej koleżanki, która poświęca go własnie Stelmetowi ;)
    http://zastalzg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie chwile roku szkolnego spędzam w trybie otaku, czyli siedzę i oglądam anime i czytam mangi w necie. Czasem mam takie napady.

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog fanie sie czyta
    obserwujemy?daj znać u mnie

    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zakończenie roku szkolnego miałam dawno, teraz tylko czekam na wyniki matury :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no to pozazdrościć klasy !
    nowa też na pewno będzie okay!
    też walczyłam o pasek i udało się <3
    świetne zjd !
    mogę wiedzieć jak wstawiłaś tak mały player ? próbuję już z rok i nie mogę -.-
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy wstawianiu go do postu zmieniam rozmiar w htmlu na mniejszy :)

      Usuń
  9. Heh mam nadzieje, że wszystko pójdzie po Twojej myśli i będzie czerwony pasek na świadectwie :) Świetny wpis !

    Zapraszam do mnie :
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń