26 maja 2013

Strach przed egzaminami

Właśnie wróciłam do domu z nocki u Olki. Wyściskałam mamusię jak każde kochane i grzeczne dziecko dzisiejszego dnia, a zaraz zabiorę się za naukę, ponieważ ten tydzień mimo, że krótszy, będzie dla mnie makabryczny. Czekają mnie zupełnie niepotrzebny stres i zamieszanie, a wszystko przez kontrakty, czyli egzaminy, które mają wpływ na ocenę końcową. (Bardzo duży wpływ btw. -.-) Dobra, nie ma co jęczeć. Od czwartku jest wolne i czeka mnie dłuższy odpoczynek. Ponadto szykuje się nawet jakaś domówczka, więc luz.
Z wycieczki klasowej raczej nici, a tyle się namęczyłam, żeby to załatwić. Szkoda, bo chciałabym pojechać gdzieś z moją klasą póki jeszcze jej skład się nie zmienił.
Z powodu braku czasu będzie mniej postów, ale postaram się napisać coś o nowych kosmetykach już niedługo.
Buźka :*

14 komentarzy:

  1. ja mam kiepską sytuację z matematyki a we wtorek piszemy "próbną maturę" i od niej cała ocena zależy a ja nic nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w piątek muszę iść na zajęcia, ponieważ szkoła zapomniała wysłać jakieś dokumenty do urzędu ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się biorę za naukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, czekam na post o nowych kosmetykach. ^^

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię testów, od których zależy ocena końcowa. Masakra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś piękna! :) życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. TO NIE TRZEBA SIE PRZENOSIĆ QDRAWCZUUUUK :'ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak chyba, na pewno mnie nie przyjmą

      Usuń
  8. hej .\
    piękny blog zapraszam Cię do mnie ;)
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwowanie= obserwowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej <3.
    Fajny blog , prosze to dla mnie bardzo wazne
    wejdziesz i skomentujesz ??
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    kolejny post z konkursem . wygrana to vans .
    spam = przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Cię zapewnić, że jeśli chcesz rozsławić swojego bloga, w taki sposób Ci się to nie uda.

      Usuń