1 kwietnia 2013

Aaaaa! NY!!!

Tytuł posta jest adekwatny do sytuacji. Możecie sobie wyobrazić moje szczęście, gdy okazało się, że jadę do Nowego Jorku! Nie mogę wytrzymać z radości! 
Wszystko zaczęło się od listu od cioci mieszkającej za oceanem, która napisała do mojej mamy, że mnie serdecznie zapraszają. Teraz wystarczy tylko załatwić wizę.
Czuję, że tegoroczne wakacje będą najlepszymi w moim życiu. Teraz nie mogę się ich doczekać jeszcze bardziej. Zasypię Was masą nowych zdjęć i obiecuję kręcić vlogi. Chyba idę wypić melisy na uspokojenie. Nic nie jest w stanie dzisiaj zepsuć mi humoru. ♥

20 komentarzy:

  1. ooooooooojaCię!! zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju... Szkoda, że ja nie mam żadnej cioci gdzieś za granicą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Mam nadzieję, że dostaniesz tę wizę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aale super! też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, jak ja Ci zazdroszczę. :) Ja jadę tylko do Austrii, też spoko, ale NY-odlot. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę ;)
    ale ja marzę bardziej o Londynie na chwilę obecną

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Sama bym skakała z radości. A na ile jedziesz? C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa zazdroszczę!
    nie ma jak wyjazdy za granicę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. NY?!<3 tylko pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej! :) Ale fajnie! :) Bardzo Ci zazdroszczę i cieszę się razem z Tobą! :) Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na ten wyjazd i zdjęcia. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. New York <3 jak ja chciałabym tam pojechać :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję możliwości tak wspaniałego wyjazdu i zwiedzenia pięknego miasta, która ma wiele urokliwych miejsc do odwiedzenia. Z drugiej strony zazdroszczę bo sama także chciałabym odwiedzić to miejsce -.- :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Qdrawczuk nie wiem czy ty wiesz, ale zabierasz mnie ze sobą <3 *___________* poszalejemy na Nowojorskim Fashion Weeku

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżu, nawet zmianę nagłówka przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Zabierz mnie ze sobą ;p hehehe...
    panna-magdalena-m92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń