16 marca 2013

Siemano Polska! ♥

Wróciliśmy wczoraj późnym wieczorem i po opowiedzeniu wszystkiego domownikom nie miałam sił na nic, więc szybko poszłam się wykąpać w SWOJEJ wannie, a potem do SWOJEGO łóżka. A dzisiaj rano wypiłam nareszcie NASZĄ pyszną herbatę. ♥ Czuję się jakby te 4 dni były wyjęte z życiorysu, jakbym się zamieniła życiem i grała w jakimś filmie. Balet, szermierka, prywatna szkoła, sztuki w szkolnym teatrze - tak bardzo różni się to wszystko od polskich standardów. Jednak przyznaję, że Polska nie jest gorsza. Praktycznie te same sklepy. Może z wyjątkiem Primarka. Tylko nie wszystkie słodycze i napoje znajdziemy u nas, więc zaopatrzyłam się w Arizonę, kakaowe Oreo i Nutelle Go.
Mieszkałam u Madity, która była bardzo miła i nie boję się stwierdzić, że to taka niemiecka wersja mnie. 
Mimo pierwszych niezręcznych cisz muszę powiedzieć, że cieszę się że pojechałam. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi i to niesamowite, że czujemy jakbyśmy się znali od lat.
Oczywiście zapełniłam całą kartę pamięci (w większości słit fociami, z których planuję coś zrobić niedługo).
Teraz nie pozostaje mi nic innego jak ogarnąć wszystko na poniedziałek. -.-

37 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia, jaki masz aparat ??

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym u nas Primark !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm, nutella <3 Świetne zdjęcia, chciałabym wybrać się na taki wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że w PL nie ma Primarka - mieszkając w UK uwilbiałam tamten sklep.
    Fajną miałas wycieczkę - sama chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że dobrze się bawiłaś! śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to musiało być ciekawe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę :)
    Z tą herbatą to jest taka dziwna prawidłowość, że nigdzie nie smakuje tak jak domu.
    Sweet focie są zawsze fajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby Wiktoria na 7 zdj? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. najwazniejsze ze bedziesz miala fajne spomniania i mnostwo sweeeet foc :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Qdrawczuk,a ty pojechałaś tam na zakupy ? Rozpoznali się ? Stęskniłaś się za mną ? :D ! Weż mi na poniedziałek coś słodkiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obkupiłam się jak nie wiem. Ale powiem Ci, że sklepy mają gorsze niż w Mediolanie czy Paryżu. Niższa jakość, ale tanie za to. Tylko 3 miliony za spodnie na wyprzedaży kolekcji Prady to wzięłam 6 par. ;o

      Usuń
    2. no gadasz ? dawno na zakupach nie byłem , kurde musimy polecieć , śłuchaj jutro po lekcjach :D !
      Co ot za taniocha, to chyba Prada for Ubogich XD
      ej a co weżmiesz mi słodkiego jutro ? :D

      Usuń
    3. żelki Haribo ... anyżkowe! :D

      Usuń
    4. -.- bez anyżu poproszę

      Usuń
  12. świetne zdjęcia , zazdroszczę podróży ;)
    Zapraszam do mnie : http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wypad - widać po zdjęciach że na prawdę udane kilka dni : ) Super .

    OdpowiedzUsuń
  14. I read this article completely regarding the resemblance of
    most recent and earlier technologies, it's awesome article.

    Feel free to visit my blog - Utilisateur:KaitlynVif - Stalkerfrance Wiki

    OdpowiedzUsuń
  15. I read this article completely regarding the
    resemblance of most recent and earlier technologies, it's awesome article.

    my web-site; Utilisateur:KaitlynVif - Stalkerfrance Wiki

    OdpowiedzUsuń
  16. taki wyjazd to musiało być świetne przeżycie : ))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)

    Dodaję do obserwatorów.
    Zrewanżujesz się, jeżeli mój blog Ci się spodoba? :)
    mydreamworlld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/dialogi.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zagraniczne słodycze = najlepsza pamiątka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog. :)
    bardzo mi się podoba twój styl, wszystko co piszesz i wog. :*
    dajesz mnóstwo pozytywnej energii c;
    Obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj a ja zrobię to samo : )
    pozdrawiam, Wandzik ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawka, zakupy, pączki też tak chcę.
    zapraszam http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ladne zdjecia :)
    obserwujemy? jesli tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :D Kocham paluszki w nutteli < 33

    Może wpadniesz na dłużej ? X D
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com

    Poza tym fajny blog! *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie jadłam paluszek w nutelli bo u mnie nie ma :(
    Śliczne robisz zdjęcia *.*

    Zapraszam; http://lovee-fashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog i piękny blog zapraszam do mnie na
    http://assykate100.blogspot.com/ :)

    + Zaje.. blog :)

    OdpowiedzUsuń