30 marca 2013

Przemyślenia Qdrawczuka: Wielkanoc

Do napisania tego postu nakłoniły mnie słowa mojej mamy, która padając na kanapę powiedziała "Dobrze, że święta są tylko 2 razy do roku.". Oczywiście rozumiem, bo to głównie ona musiała je przygotować, ale czy rzeczywiście w święta chodzi o wysprzątany dom na błysk i zrobienie masy jedzenia? Wiadomo, że lepiej świętować w czystości i nie mam zamiaru wmawiać Wam, że święta w chlewie niczym się nie różnią. No ale kurcze z drugiej strony nawet w chlewie to będą nadal święta. Największą głupotą, którą też zrobiła w tym roku moja mama było mycie okien. I tak zaraz napada tego śniegu, deszczu, gradu i sam Bóg wie czego jeszcze i tyle będzie z tego mycia. Ale zawsze lepiej jest się narobić, a potem narzekać. Uważam, że tych przygotowań do zarówno Bożego Narodzenia jak i Wielkanocy jest mnóstwo, a potem trwają one 2/3 dni i koniec.
Najgorsze przed świętami są moim zdaniem zakupy. Ostatnio miałam tę 'przyjemność'. Ludzie wpadają w taki zakupowy szał, że nie patrzą gdzie idą i nie interesuje ich to, że akurat mnie np. miażdżą wózkiem, albo ciągną z bara. Ważne jest to, że trzeba majonez wziąć!  Całe rodziny idą do biedronki jak na misję CIA i tylko hasają z alejki do alejki.
Mimo wszystko lubię święta. Może kiedy będę trzydziestoletnią matką zmęczoną życiem, zmienię zdanie, niemniej jednak życzę Was wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt. ♥

Podobają Wam się posty z serii 'przemyślenia Qdrawczuka'? Bo zastanawiam się nad częstszymi wpisami tego typu. :)

10 komentarzy:

  1. Ja mam podobne refleksje, ale dla mnie bez sprzątania nie ma świąt. ;) Wesołych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemyślenia super. Mnie też męczy cała komercja świąt. Ludzie wyplują sobie płuca byleby tylko pokazać jak się zastawili. Jakby nie można było obchodzić takich uroczystości skromnie i spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak hasanie po alejkach i bitwa o majonez. Ja niestety też miałam przyjemność być w sklepie przed światami. Kolejki na kilometry jakby co najmniej ogłosili stan wojenny. Masakra ale i tak WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię posty tego typu ;-) ze świętami już tak jest, nie obejdzie się bez nagonki na zakupy i sprzątanie. Wesołych również tobie :-D

    Weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie narobić się a po dwóch dniach wszystko idzie na marne . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewno, że się podobają :D

    Wszystkiego kicającego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie podobaja :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hhaahaha XD Cudne zajączka ; )

    Zapraszam :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń