29 marca 2013

Jajko, jajko, kura, jajko

Przepraszam, że nie pisałam. Aż mi głupio. ale od jakiegoś czasu jestem strasznie zabiegana. Muszę nadrobić zaległości po długiej nieobecności w szkole. Dobrze, że już wolne. Prosiłam o śnieg na święta to mam. Szkoda tylko, że to nie te święta co trzeba.
Nareszcie znalazłam chwilę dla siebie, wiec zajęłam się ogarnianiem mojej podniszczonej przez brak czasu i przemęczenie cery. Poszłam wczoraj do dermatologa i kosmetyczki. Pierwszy raz miałam robiony pilling migdałowy i efekt po nim jest serio zniewalający ;o

A póki co zajadam się zającami z Goplany. Ach, jaka szkoda, że są tylko 2 razy do roku. :/
I niżej mój najnowszy powód do dumy, czyli nowa, koronkowa bluzka z River Island za dychę. ♥
I na koniec, efekt nudy sprzed kilku dni:

17 komentarzy:

  1. no sniegu na te swieta wiecej niz na boze narodzenie :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zaległościami na pewno dasz radę :)
    Życzę Ci świąt, spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze :)

    A tak na marginesie, to świetny gif ... śliczna jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna bluzka. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też robięgify jak nudno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy gif i pierwsze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Też bym zjadła zajączka, ale czekam do niedzieli. ;) Bluzka śliczniutka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubie te zajączki czekoladowe .
    fajna ta bluzka . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, aż dziwne że nie trafiłam tu wcześniej :) z miłą chęcią obserwuje.

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzeczka, pewnie totalnie prześwitująca ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie na upały ... o ile śnieg stopnieje :D

      Usuń
  10. Bluzeczka jest naprawdę piękna;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluzka *.*
    Słodki gif *.*

    Zapraszam :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/ <3

    Nie wiem czy jesteś fanką JB czy też nie, ale mam wielką prośbę. ^^
    Czy lajkniesz : http://www.facebook.com/pages/Justin-Bieber-to-ca%C5%82e-moje-%C5%BCycie/150003068502155
    i polecisz w kolejnym poście ?
    Będę na maxa wdzięczna. ♥ Zrobię dla Cb wszystko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń