28 stycznia 2013

"Pierwszy dzień ... odsiadki"

Haha ludzie po feriach kompletnie nie ogarniają co się z nimi dzieje, dokąd idą, co robią. Wszyscy są tacy przymuleni. Generalnie dzień minął mi w miarę szybko i spokojnie. Tylko niemiecki się trochę dłużył, ale to akurat norma. Rano oczywiście zaspałam. Przyzwyczaiłam się do późnego zasypiania i wstawania po 11, no i przez to nie mogłam zasnąć w nocy a dzisiaj rano nie słyszałam budzika. Ale nie ma co narzekać, bo dzięki temu zawiózł mnie do szkoły mój prywatny szofer. ♥
Mimo wszystko mogę powiedzieć, że pierwszy dzień nie był zły. Stęskniłam się za moją klasą. Oczywiście nie zmienia to faktu, że ciężko będzie się przestawić, ale tracąc coś dla mnie ważnego - jednocześnie zyskałam jakiś, taki ... można powiedzieć zapał do nauki. Chyba trzeba pójść za radą Wiki i zacząć pić dziurawca na zimową depresję, bo to nie jest normalne. haha :D 
Od teraz wyznaczam sobie osobiste cele i przestają się angażować w sprawy, na które nie mam wpływu.
+ Zajmuję się tymi, którzy są dla mnie naprawdę ważni i którym na mnie zależy, bo wiem, że nie tak dawno trochę ich zaniedbałam. Nie dopuszczę już do tego. Głupio mi, że nie miałam czasu i byłam zajęta w czasie, w którym inni tak bardzo mnie potrzebowali.


lajkuj, pytaj, dodaj: 

12 komentarzy:

  1. u mnie zotał jeszcze tydzień ferii, tylko. też pewnie wszyscy będą przybici, norma. :)
    śliczna jesteś, faaajne włosy *.*

    obserwujemy? ja już. :)
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, ja sobie nie wyobrażam jak wrócę po feriach do szkoły -,-' a nie razem z feriami i chorobą nie będę tam miesiąc ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w klasie też się dłuży niemiecki często -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze ciężko jest przestawić się po feriach, czy wakacjach... powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ferie się nawet jeszcze nie zaczęły. Chyba pójdę z Twoim przykładem i też zacznę pić dziurawca bo się nie doczekam :)
    http://vixa-visions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wieczoru kiedy muszę po długiej przerwie wracać do obowiązków. Istna makabra -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, Ty już po - ja dopiero ferie zaczynam :) Co prawda nie mam żadnych konkretnych planów, ale przyda się nawet zwykłe nic nie robienie po tak wyczerpującej sesji ;)
    Fajnie, że chętnie wracasz do ludzi ze swojej klasy. Ja w liceum swojej nienawidziłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne włosy! Jakiego szamponu używasz?

    http://amazing-girl-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Teraz jakiś mam migdałowy z Timotei

      Usuń
  9. Świetna stylówka ^^ i te włosy *.*

    OdpowiedzUsuń