24 sierpnia 2012

DIY!!! Przerabianie starych spodni - krok po kroku

Cześć! Grr znowu nie pisałam długi czas. Przepraszam, ale cały czas coś przeszkadzało w napisaniu postu. Mogę się tylko pochwalić, że przedwczoraj pierwszy raz jeździłam konno, ;o a wczoraj byłam na basenie i spaliłam sobie twarz. -.- Nie byłoby tak źle, gdyby nie to, że miałam akurat na sobie okulary! -__- A teraz to z czym bawiłam się dzisiaj, czyli ... przerabianie spodni.
Wydaje mi się, że ostatni post przypadł Wam do gustu, dlatego postanowiłam zrobić mini poradnik, bo akurat dzisiaj miałam przerabiać dżinsy koleżance. :)
1. Co będzie nam potrzebne?
centymetr - dziki szał z centymetrem musi być ;d
kreda
nożyczki
oraz igła, nici, koronka i jakieś szorty na wzór. :)
2. Od czego zacząć?
1.) Korzystając z innych szortów odrysuj kredą ich wzór. Zawsze zostawiaj ok. centymetr zapasu.
2. Odetnij jedną nogawkę po narysowanej linii.
3. Złóż spodnie i odetnij drugą nogawkę.
4. Załóż spodnie i podwiń nogawkę na wybraną długość.
5. Zaznacz długość szpilkami.
6 Zaznacz kredą linię końca nogawki i odetnij ją.
3. Jak upiększyć? 
7. Przykładając koronkę do nogawek, zmierz jej potrzebną długość.
8. Przyszyj koronkę.
9. Dodaj np.ćwieki.
4.Efekt końcowy

10. :)
 Powodzenia w przerabianiu. ^^ Na blogu na pewno jeszcze nieraz zagoszczą tego typu poradniki. Wtedy postaram się poszaleć z barwnikami, wybielaczem itp. :) Jeśli macie jakieś sprawdzone sposoby, albo uwagi, czy rady .. piszcie! ♥
lajkuj, pytaj, dodaj: 

+ przepraszam, ale na wcześniejsze komentarze odpowiem później :*

35 komentarzy:

  1. Bardzo podobne sobie zrobiłam, chociaż koronkę przyszyłam nieco inaczej ^^ Ale świetny poradnik i pomysł:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ORANY są przecudowne! Muszę sobie takie zrobić, hihi. ♥

    latelierdebeaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Chyba pokombinuję coś z moimi starymi spodniami :>

    OdpowiedzUsuń
  4. maatko,ja Cię dziewczyno wprost uwielbiam! Masz wspaniałe pomysły,a pierwsza animacja jest genialna :D ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już sobie wyobrażam jakby wyglądały te spodenki w moim wykonaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Wpisss :P
    Wpadnij do mnie http://xxlivethelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste <3 Dziękuję ;D Teraz tylko czekam aż mi je przekażesz i idziemy na piwo, ja stawiam ! Albo na romantycznego kebaba do mafii hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha można połączyć jedno z drugim. Pamiętaj "na winobraniu łapią tylko tych, którzy sikają". <3

      Usuń
  8. super pomysł na spodenki ja też przerabiam shorty ;)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne gify <33 Efekt końcowy jest fenomenalny ♥
    Zapraszam do mnie na fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! pomysł z dodaniem koronki jest obłędny - wiele razy obcinałam dżinsy ,ale nigdy o nic ich nie wzbogacałam *.* efekt końcowy jest powalający ! Nic tylko ciąć spodnie :DD poza tym fantastyczny blog , naprawdę udany - ciekawe i oryginalne pomysły ! Z przyjemnością zaobserwowałam Twój blog :*
    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hohoho ja bym dodała więcej ćwieków po prostu wszystko co jest z nimi związane jest takie woooow ! a sama nie mam takiej reki do przerabiania ciuchów starych lub zakupionych w SH. chodź zaczynając moją nowa grupe beddziemy musieli coś kąbinowac więc na moim blogu pojawi sie pewnie w nieługima czasie pełno DIY'ow. :)
    serdecznie pozdrawiam :)
    http://pasteloutput.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś to wykorzystam:) Świetne spodenki!
    Zapraszam do mnie: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. calkiem fajnie to wyglada choc mam wrazenie ze nogawki sa krzywe xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyszły te spodenki! Jestem pod wrażeniem ;)
    Zapraszam do mnie: http://fotoinigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też przerabiam wszystko co się da:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeździłaś konno?! Nie ma, że nie, w tym momencie mi opowiadasz jak było! W Drzonkowie?;> Raculi?;>
    Wiesz, pomimo, że to już koniec lata praktycznie mam ochotę przerobić trochę spodnie jakieś stare... I chyba to zrobię, cholerka! :-D Chudzielec jesteś! a pomysł z gifami z nożyczkami i miarą wprost genialny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnee ! : D
    Lubię koronki , wgl i KOCHAAM ćwieki :3
    nie chce spamować :

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? Bardzo mi zależy , chcę się wybić : ]
    Czekam na odpowiedź u mnie , pozdrawiam . =]

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! *_* Naprawdę bardzo pomocne ;)) Chociaż z moimi "umiejętnościami" i tak na pewno poproszę mamę o pomoc ;) Nie mogę się doczekać, instrukcji co do farbowania. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszło :)
    Może sama spróbuje przerobić jakieś spodnie. Dziękuję za zmotywowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :) Na wstępie napiszę, że bardzo podoba mi się Twój blog! Taki pozytywny i z dobrą energią! Co do postu, to nie ukrywam, że najbardziej podobały mi się zwariowane animacje! ;p Poradnik jak najbardziej przydatny i bardzo fajnie opisany!. Dobry pomysł z tą koronką :) Pozdrawiam cieplutko i będę wpadać :) Dodaję się do obserwowanych.

    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł. Szczególnie przydatny, gdy spodnie są już za krótkie lub zniszczone poniżej linii krótkich spodenek :).

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne :)
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń